Ingen orker lederjobben

Var overskriften til en artikkel i Varden 31. mars. Men det må vi få på plass til onsdag. Da er det nytt årsmøte i hovedlaget.
Litt snodig å skrive om det man sjøl har skrevet....
Etiketter: siljanilhovedstyret, varden
......................................................... ......................................................... ......................................................... ......................................................... ......................................................... .........................................................

Etiketter: siljanilhovedstyret, varden

Etiketter: siljanfotball, streetfotball, varden
Dette et et utklipp fra Varden etter årsmøtet 7 november 1975. Se hvor stor aktivitet det var den gangen. Og da bodde det 1600 mennesker her mot 2400 i dag.Tiden kommer jo ikke tilbake, men vil idretten igjen få slik popularitet? Eventuelt hva må gjøres for å øke aktiviteten?
Etiketter: arkiv, siljanilhovedstyret, varden
Jeg fikk en mail i dag. Det sto følgende:
På deres hjemmeside, http://www.siljanfotball.no/, under seksjonen "a-laget" har dere publisert artikkelen "Skulle hatt litt flaks nå". Denne artikkelen er ulovlig publisert da den er beskyttet av lov om opphavsrett til åndsverk (http://www.varden.no/apps/pbcs.dll/section?Category=COPYRIGHT) og er min eiendom. Jeg har ikke gitt tillatelse til publisering av denne artikkelen.
Jeg ber om at artikkelen fjernes omgående.
Dersom artikkelen ikke er fjernet fra deres hjemmeside innen 14 dager fra dags dato, vil jeg rette et økonomisk erstatningskrav mot Siljan Fotball, i henhold til lov om opphavsrett til åndsverk.
Etiketter: alag, siljanfotball, varden
eller labels som det også heter, spesielt hos dere som har engelsk pirat windows. Må ikke forveksles med etikette som er noe helt annet og en ting jeg ikke har noe særlig greie på.
Etiketter: alag, automatinntekter, budsjett, fagerlund, grusbanen, regnskap, varden

Etiketter: siljanhallen, streetfotball, varden
Dobbelt side i dagens papirutgave. Les fra nettavisa til Varden her:
Etiketter: streetfotball, varden

Etiketter: streetfotball, varden

Etiketter: ta, trollmyra, trollmyrafotballskole, varden
Her er en rapport fra Nc mandag. Jentene vant sin første kamp 1-0. Det ble en utrolig spennende kamp hvor Siljan ble skikkelig kjørt i 2 omg. Neste kampen ble tap 1-3 mot et av Oslos bedre lag KFUM.


Siljan jakter nye poeng mot Drafn

Etiketter: alag, tallakstad, varden

Notodden var effektive
Skulle hatt litt flaks nå
Ny trener





Siljans keeper reddet poenget






Etiketter: varden


Etiketter: varden